Despre mine

Sal'tare!

Sunt Deea si, la cerintele fanilor, am decis sa imi creez un locsor in care sa scriu despre cartile pe care le-am citit. Cui ma adresez? Poate se vor gasi persoane cu aceleasi gusturi literare si le va fi folositor bloguletul meu. Sau vor ajunge aici doar rataciti care vor o opinie despre o carte inainte sa o cumpere. Oricum ar fi, sper ca acest blog sa fie util. Pe mine, cel putin, ma va ajuta sa nu uit atat de usor ceea ce citesc :)

Nu sunt o autoritate in domeniu, sunt doar pasionata de lectura. Comentez in felul meu pe marginea cartilor citite. Daca imi displace o carte, o sa o spun. Asta nu inseamna ca acea carte e proasta sau nu merita citita. E doar parerea mea personala. Si s-ar putea ca uneori sa stric misterul cartii relatand evenimente din ea. Cititi pe proprie raspundere :)

De ce acest blog, cand sunt zeci, sute de alte bloguri pe aceeasi tema? Asta e o intrebare pentru altadata :)

Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu