'Nopți cu ploi și stele' de Maeve Binchy


Prea multe nu vă pot spune despre cărțulia asta în mod special. Am găsit-o rătăcită prin casă, luată mai demult de la reduceri. Am aruncat-o în bagaj pentru că era mică, avea copertă drăguță și era despre Grecia. Iar eu sunt înnebunită, printre altele, după Grecia. 

E super simpatică și ușurică, numai bună de citit în tren. Nu excelează în detalii ale locației sau ale personajului, dar în fiecare frază părea că autoarea chiar se străduiește, într-un sens cât se poate de bun. Chiar dacă uneori m-am lovit de detalii inutile, care nu aduceau niciun plus povestirii, per total recomand sincer cartea. 

Pe scurt, e vorba de câțiva turiști fără legătură între ei, care se cunosc și leagă prietenii strânse pe o insulă din Grecia. Acțiunea e plasată în zilele noastre. Povestea urmărește atât noile lor relații formate, cât și viețile fiecăruia în parte și cum una o afectează pe cealaltă. Nu mi s-a părut nimic misterios (mă refer la descrierea de pe copertă), dar poveste de dragoste avem, ceva aventuri în ritmul lent al grecilor avem și mai avem câteva povestioare ascunse care ies treptat la iveală (poate la asta se referea misterul..?).

Poate că sunt eu prea visătoare, dar îmi plac happy end-urile. Iar cartea asta e o carte simpatică, romantică și, evident, cu happy end. Pentru fete :)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu