'Din nou în Provence' de Peter Mayle

Două cuvinte vă scriu despre cartea asta, că fug să o citesc pe următoarea din serie: super amuzantă! 

Nu știu dacă e mirosul de vară și de vacanță, pasiunea nejustificată pentru regiunea Provence a Franței (nejustificată pentru că nu am fost niciodată pe acolo ca să îmi dau cu părerea..) sau umorul neobosit al autorului de a descrie viața printre provensali, dar pur și simplu ador cartea asta! Zămbesc pagină de pagină și visez cu ochii deschiși, de parcă eu m-aș lăfăi la piscină după un generos prânz provensal. 

Aventurile autorului printre francezi continuă cu aceleași peripeții savuroase, de la meniuri delicioase interminabile, la adevărate lecții de pastis. 

Mă întreb sincer cât de dezamăgită o să fiu când o să vizitez Provence. Sunt convinsă că, pe lângă descrierile adesea idilice ale regiunii, cei 20 și ceva de ani ce au trecut de la traiul provensal al autorului cu siguranță au adus schimbări majore regiunii.   

Până una alta, eu mă reîntorc la 'Provence pentru totdeauna' și vă recomand să vă delectați și voi cu seria asta (de preferat pe marginea unei piscine). Găsiți aici 'Un an în Provence', 'Din nou în Provence'. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu