"Legile fundamentale ale imbecilității umane" de Carlo M. Cipolla

La recomandarea unui prof, am vrut și eu să aflu care or fi legile fundamentale ale imbecilității umane. 

Trebuie să recunosc că persoana care a făcut recomandarea a "supravândut" puțin cartea asta, dar e cât se poate de simpatică și dureros de adevărată. 

O citești rapid într-o oră - două, deși eu am tras de ea zile în șir, încercând să-i savurez cât mai multă vreme umorul. O să afli în ce tipuri de persoane se împarte societatea (dacă nu intuiai deja...), ce îi caracterizează pe fiecare și care-i treaba cu imbecilii, totul cu grafice, teoreme, ce să mai, tot tacâmul (autorul era profesor de istoria economiei). La final, o serie de grafice numai bune de completat cu analiza persoanelor din jurul tău, asta ca să îți dai seama de ce fel de oameni ești înconjurat (dacă nu știai deja...).  

Eu încă nu m-am apucat să le completez, dar poate sunteți voi interesați, așa că o găsiți aici. Oricum, cartea merită cel puțin pentru hazul pe care îl are. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu