"Trilogia New York-ului" de Paul Auster

Pentru mine, cartea asta a fost o pierdere de timp și de nervi. Am citit-o până la final sperând că o să se întâmple ceva interesant pe parcurs sau că povestea o să capete sens, cumva, măcar la final. Îmi pare rău că nu am lăsat-o de la primele pagini, cum am vrut inițial.

Cartea cuprinde, de fapt, 3 povestiri "psihologico-suspanso-polițiste" care sunt cumva interconectate, dar nu în mod concret, sau cel puțin nu ca să conteze, ceea ce după mine ar fi fost o idee mai bună să răstoarne puțin situațiile și să te pună pe gânduri. Ultima dintre ele a fost cea mai ok și interesantă, dar nu suficient să îmi schimbe părerea despre carte. 

În fine, concluzia e că nu mi-a plăcut deloc, așadar nici nu o recomand, dar dacă cineva e totuși curios să o citească, dați de știre și mă scap cu drag de ea. :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu